Tevreden of juist niet – Uw Zorg Online – Amsterdam

Voorbeeldwebsite 10

LET OP: DIT IS EEN VOORBEELDWEBSITE VAN PHARMEON. WIJ ZIJN GEEN TANDARTS

Tevreden of juist niet

Tevreden? Of juist niet? Laat het ons weten!

Wij gaan graag met u in gesprek

De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. Heeft u een op- of aanmerking, dan kunt u ons bereiken via de contactgegevens op deze site. Als u wilt, nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.

KNMT-klachtenservice

Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten.

Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren.